.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور
ولی فقیه متولی اصلی نماز جمعه در کشور است

شمال نیوز: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورگفت، یکی از وظایف مهم نماز جمعه دعوت نمازگزاران به تقوی است.

به گزارش شمال نیوز : حجت الاسلام سیدرضا تقوی در مراسم کلنگ‌زنی مصلای بزرگ بابلکناردرشهرمرزیکلا بااشاره به اینکه: یکی از وظایف مهم نماز جمعه دعوت نمازگزاران به تقوی است، گفت: چرا هر کسی تقوی داشته باشد قدرت تشخیص حق و باطل در وی افزایش یافته و به آسانی در دام شیطان گرفتار نمی‌شود.
وی افزود: بصیرت یک نعمت الهی است که باعث روشن بینی و روشنگری چشم و دل انسان شده و آنها را از انحرافات نجات می‌دهد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: تقویت بصیرت مردم یکی از رسالت‌های بسیار مهم نماز معه است که با ید از سوی ائمه جمعه مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: نماز جمعه یک عبادت است وعبادتی که با سیاست آمیخته شده و عبادی و سیاسی است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشوردرادامه : بابیان اینکه ولی فقیه متولی اصلی نماز جمعه در کشور است، خاطرنشان کرد: در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) رهبر فرزانه انقلاب این بار سنگین را به دوش کشیده و در نماز جمعه بینش و بصیرت مردم را تقویت می‌کنند.
وی همچنین، به فتنه سال 88 و حماسه 9 دی اشاره کردوبیان داشت: مقام معظم رهبری در فتنه 88 و بعد از آن تاکید کردند بصیرت‌ها را تقویت کنیم، چرا که کسی که بصیرت نداشته باشد، در دام توطئه و فتنه گرفتار می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورافزود: سران فتنه 88 از زمره رهروان امام خمینی (ه) و ولایت بودند اما به بیراهه رفتند چون تقوی و بصیرت نداشتند اما در مقابل خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان با پیروی از ولایت فقیه حماسه 9 دی را خلق کردند.
حجت الاسلام تقوی درپایان: احداث مصلی در بابلکنار را بیانگر روحیه مذهبی و دینی مردم این منطقه برشمرد و بیان داشت: از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مبلغ 150 میلیون تومان برای احداث مصلی بابلکنار اختصاص می‌یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.